صندلی داغ

صندلی داغ

در این جا به برسی و کار های دیگر مثل مطالب علمی میپردازم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 1634
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1




وظایف در خانواده

مقدمه:

بچه ها در زندگی نقش های زیادی دارند که باید به آن ها عمل کنند و اگر این کار را نکنند یعنی در حقیقت وظیفه ی خود را به اتمام نرسانده اند و در آینده باید جواب گو باشند چون اگر یک فرزند وضایف خود را انجام ندهد و اگر به این کار خود ادامه دهند به راستی که پدر و مادر او را نفرین خواهند کرد و نفرین پدر و مادر خیلی بد است و عوارض و اتفاقات زیادی را به همراه دارد.

وضایف در خانواده:

1-کنترل اعصاب: آیا تا به حال وقتی پدر و مادر به شما وضیفه ای داده اند از زیر آن طفره رفته اید؟ آیا اگر پدر شما ناراحت شود و شما را کتک بزند با ناراحتی با او بد حرف می زنید و دوباره کتک می خورید؟ به راستی که این امر،امری است که ما باید آن را رعایت کنیم و این چنین است که ما با رعایت این امر می توانیم خانواده را از خود خشنود کنیم .در این جور مواقع تنها راه این است که ما از خر شیطان پایین بیایم و هیچ چیزی نگوییم و آن روی بد اصبانیت را در خود بکشیم و به حرف های پدر و مادر خود کوش کنیم.

2-اظهار نظر:زمانی که ما در پیش خانواده هستیم و خوانواده در مسئله ای گیر کرده است ما باید تا در حد امکان نظد خود را بیان کنیم.البته اظهار نظر مباید این کونه باشد که در میان حرف بزرگ تر یا در اوج تمرکز و توخودی افراد باشد و باید به جا و درست باشد که باز هم خوانواده از ما خشنود باشند تازه اگر نظر درست و حسابی دهیم و جواب بدهد کاملا خوش به حال ما می شود.

3-خرید بیرون و کمک به خانواده در کار های دیگر:شده است زمانی که پدر خانه گرفتار است و مادر خانه از شما بخوهد چیزی را برایش تهیه کنید؟در چنین شرایطی نه گفتن در مقابل خواسته ی مادر عواقب نا گواری از طرف اعضاء دیگر خانواده دارد و این اعتبار و اقتدار شما را در ختنواده زیر سؤال میرود.

طبق برنامه پیش رفتن:ما بچه ها باید بدانیم که برای رسیدن به خواسته های خود در خانواده باید از راه موزی گیری وارد و از راه تشکر خارج شویم تا کم کم به تمام خواسته های خود برسیم.اما این کار هم شرایط مخصوص به خودش را دارا است و در این کار ما باید در انجام نکاتی حواس خود را جمع کنیم :

الف)رعایت 3 نکته ی قبلی در برابر پدر و مادر.

ب)با پاچه خواری مادر و پدر که در این امر باید صفات خوب پدر مادر را در جمع به آنان بگوییم و صفات بد آن ها را هم در خلوت به آن ها بگوییم و استفاده از کلمات کنده و...از کار هایی در این امر هستند.

با تشکر امیر محمد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر محمد باقرنژاد تاريخ: دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
سلام ای عزیز! از این که به وبلاگم اومدی بسیار سپلس گذارم و اگر نظر هم بدی بد نیست اگر بخواهید در صورت امکان لینکتون کنم پس نظر بدهید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to hotchair.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com